Ramki tablicy rejestracyjnej

Części do skuterów » Nadwozie skutera » Ramki tablicy rejestracyjnej

Ramki tablicy rejestracyjnej

Do elementów nadwozia należą także ramki tablicy rejestracyjnej. Zazwyczaj ramkę wykonuje się z nierdzewnej stali pomalowanej proszkowo na czarny kolor, albo specjalnie metalizowanej, o bardzo estetycznym wyglądzie. Ramka do tablicy rejestracyjnej ma zwykle kształt kwadratu i jest opatrzona podpisem informującym o marce skutera. W ramce są umieszczone specjalne otwory, za pomocą których można przyczepić do niej tablicę rejestracyjną, a następnie przymocować ją do pojazdu.

Standardowe, ale zróżnicowane

Ramki pod tablicę rejestracyjną przeznaczone dla skuterów są produkowane także w Polsce. Produkty od polskich producentów można nabyć m.in. w sklepach internetowych. Wymiary tablic rejestracyjnych są ustalone przepisami prawnymi. Standardowe są też wymiary ramek do takich tablic ? w tym zakresie niczym się one nie różnią. Różnice tkwią natomiast w zakresie sposobu wykończenia takich elementów.

Stalowe ramki najbardziej solidne

Ramki pod tablicę rejestracyjną są zwykle wykonywane ze stali. Niekiedy dodatkowo stalową powłokę pokrywa się chromowaną powerzchnią. Estetycznie wykonane ramki do tablicy rejestracyjnej zdecydowanie poprawiają ogólny wygląd skutera. Zwykle nie sprawiają one problemów podczas montażu. Prawidłowe przymocowanie tablicy rejestracyjnej oprawionej w ramkę do skutera jest łatwe i szybkie.

A co w zestawie?

Przed zakupem ramki pod tablicę rejestracyjną upewnij się, czy w skład zestawu wchodzą także śruby mocujące oraz podkład mocujący. Renomowani producenci zazwyczaj sprzedają ramki do tablicy rejestracyjnej w zestawach obejmujących wymienione elementy ? dokładnie tak, jak tego oczekują nabywcy.

Przeczytaj tażkże:

Cylindry standardowe Cylindry standardowe są główną częścią jednostki napędowej skutera. Są one narażone na działanie różnorodnych czynników, w tym wysokiego ciśnienia oraz bardzo dużych temperatur. Uszkodzenia cylindra mogą doprowadzić do bardzo poważnych...

Pompy oleju Silnik tłokowy nie mógłby pracować sprawnie, gdyby nie otrzymał wsparcia ze strony pompy oleju ? zasadniczego elementu układu smarowania. Sprawnie działająca pompa oleju sprawia, że olej pełniący funkcję czynnika smarującego, może docierać nawet...

Silnik skutera Silnik skutera różni się od samochodowego napędu głównie pod względem pojemności. Nawet elektryczne silniki pojawiają się już na tym rynku, niemniej nie są one jeszcze tak rozpowszechnione, żeby mogły wyprzeć benzynowe jednostki. Konstrukcja...

© 2017 by czesciskutery.pl | Kontakt